"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 15 czerwca 2012

351. weekend wolny

od biegania. W dodatku ciut na bakier ze sportowym trybem życia he,he... Cóż trochę przecież trzeba czerpać z życia;) No i jeszcze jutro hicior;) mecz o wszystko z Czechami!!!. 
Dlatego dziś za jutro obleciałem bialską i okolice. Wyszło nieco ponad szesnaście kilometrów w półtorej godziny. Wczoraj było super bieganie w towarzystwie, a dziś sam na sam z własnymi myślami;) lecz także fajnie.
Po drodze spotkałem trzech kijarzy, cztery biegaczki i masę rowerowców. Stan osobowy klubu też chyba się powiększy, bo w alei brzozowej przejeżdżający kierowca dopytywał się o spotkania biegowe i członkostwo w naszym klubie:)
Staram się biegać co drugi dzień, ale teraz wyszły trzy treningi pod rząd. Mimo to było świetnie;) zwłaszcza na bezdrożach z dala od cywilizacji hi,hi...nic dziwnego, że wlodec tak sobie upodobał góry:)

Coś na czasie:
Co zrobi kibic, gdy Polacy wygrają Euro 2012?
- Wyłączy konsole i pójdzie spać. he,he....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13