"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 11 czerwca 2012

348. Napięcie rośnie

przed jutrzejszym spotkaniem Polska-Rosja:) Jutro o tej porze będziemy już mniej więcej wiedzieli co jest grane he,he...

Dziś pojawiły się wyniki wczorajszego Biegu Sołeckiego w Wierzchowisku:) Nie powiem, ale jestem mile zaskoczony;) Cieszę się z wyniku, bo nie biegłem na maksa;) 
Jest nadzieja, że może w przyszłym roku Blog@cze wystawią mnie w jednej ze sztafet na Ekiden hi,hi....

Po starcie na piątkę byłem jakiś niedobiegany, więc dzisiaj miała być godzinka spokojnego biegu. Wyszło jedenaście kilometrów  w szybkim tempie, chociaż co rusz starałem się hamować:) chyba jeszcze od wczoraj "palą" mnie pięty he,he...

Jutro przed meczem planujemy dla wyciszenia;) wtorkowy marsz z kijkami, żeby nie podnosić sobie zbyt wcześnie ciśnienia hi,hi....

4 komentarze:

  1. Obstawiam 1:1. U mnie w pracy nikt nie wierzy w Polaków. A ja jak pamiętam, to zawsze z trudniejszym przeciwnikiem Polska gra lepiej, więc kto wie :) 3majmy kciuki za naszych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obawiam się tego meczu:( Franz mówi: że przyjmie każdy wynik byle tylko nie przegrać. A przecież mówi się, że najlepszą obroną jest atak he,he.. Coś w tym jest ile razy bronimy się to dostajemy ...;)Marzy mi się odważnie grająca reprezentacja jak za czasów Górskiego:)Niestety na ostatnich turniejach Nasi wychodzą jacyś tacy zlęknieni, przestraszeni bez wiary w siebie;(

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie mówiłem, że będzie 1:1? Wygrałem 20 zł, bo się założyłem z kolegami z firmy :)

    Teraz trzeba pokonać Czechy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Kuba!!Gratki!! w moim konkursie też byś wygrał tylko ciężko byłoby dostarczyć Ci nagrodę ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13