"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 10 czerwca 2012

347. na nerwy...

nie ma jak bieganie;) zresztą to lekarstwo na wszystko. W sobotni poranek bieganie na bialskiej w miłym towarzystwie podziałało kojąco na moje nerwy zszarpane piątkowym pojedynkiem Biało czerwonych;) 

Przed inauguracją turnieju też poddałem się euromanii;) Nawet wpadł mi pomysł i na naszym forum zrobiłem błyskawiczny konkurs typowania wyniku Polska - Grecja Specem okazała się Malwina-główna nagroda:) Trochę zapodała wynik późno, więc zgodnie z regulaminem rozlosowałem identyczną wśród pozostałych uczestników. Więcej szczęści od naszych piłkarzy miał tego dnia Dominik he,he...

Dzisiaj III Bieg Sołecki w Wierzchowisku i mój debiut na tej imprezie. Kameralny wiejski bieg, ale bardzo fajna atmosfera. Liczne grono Zabieganych, niskie startowe, trasa 5 km po agrafce i nieobliczalna pogoda hi,hi... Do południa upalne lato:) Przed samym biegiem taka ulewa, że asfalt parował jakby go dopiero co położyli. Jedni narzekali, bo parno, inni się cieszyli, że lżejsze powietrze i jak tu Pan Bóg ma ludziom dogodzić;) W trakcie biegu cicha sza, a podczas dekoracji jak znów lunęło to niektórzy he,he.. ociągali się nawet z wejściem na pudło. Nasi oczywiście znów w czubie! B r a w a dla Jarka i Moniki! !Biegło mi się świetnie, chyba dlatego, że prawie cały czas z Olą;) Czekam na wyniki z niecierpliwością, bo oczywiście z tego wrażenia jak zwykle zapomniałem zastopować stoper na mecie;( 

Wszędzie euro,euro, ale nie samymi meczami żyję. Kibicuję naszym Ultrasom! Jestem pod wrażeniem Ich poczynań:
Nasi Rzeźnicy
Team Kucharza na 89 miejscu, czas 13 godz. Team Wlodeca 175 miejsce, czas 14,5 godz.
Darek w MP Biegu 24h 10msc, ponad 198km
gratulacje i wielkie brawa !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13