"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 30 stycznia 2011

[257] Tydzień regeneracyjny...

Ostatni tydzień był regeneracyjny :) Przez poprzednie trzy "dokładałem do pieca" więc trzeba było trochę poluzować ;) Co nie znaczy się lenić ;) Przebieg tylko 44 km w czterech jednostkach.
Poniedziałek
pięćdziesiąt minut biegania plus dziesięć podbiegów. Wtorek gimnastyka. Środa krótkie bieganko na rozgrzewkę i dziesięć razy trzysta żwawo;) Czwartek wolne od biegania - badanie wydolnościowe (Akademia Jana Długosza) na cykloergometrze.(Bardzo mnie ciekawi co pokażą wyniki ;) Piątek szybka piętnastka i machanie siekierką ;) Sobota niestety :( z powodu wyjazdu tym razem bez cotygodniowego sobotniego spotkania w alei brzozowej :(
"Ale za to niedziela"... małe bieganie i MORSOWANIE !!! A było rewelacyjnie: słonecznie, cieplutko i biało dookoła :) Co niektórzy już zapowiedzieli na następna niedzielę debiut :) a tu podobno nadchodzi ocieplenie ;)
Wczoraj ruszyły zapisy do 3biegu częstochowskiego
:) do którego START za 68 DNI ! Zgłoszenia ruszyły "z kopyta" i na liście startowej już czterdziestu uczestników :) Teraz musimy tylko wszystko pozapinać "na ostatni guzik" aby 9 kwietnia wszystko grało "na sto dwa" :) Jutro ostatni dzień stycznia i mamy luty. A jak to mówią styczeń, luty.. maj ;) hi hi.. W każdym bądź razie wiosna bliżej niż dalej.
Wszystkim "fedrownikom" przypominam : pojutrze ruszają zapisy na 12 Godzinny Podziemny Bieg Sztafetowy w kopalni soli w Bochni :) Kontrkandydatom szczęścia życzę i mam nadzieję, że o nas nie zapomni ;)
Na razie mamy w klubie dwa zespoły /zawsze to większe prawdopodobieństwo/ Ale jeszcze jest czas na skompletowanie kolejnego teamu. Zwłaszcza, że w tym roku Bieg Piastów nie koliduje z Bochnią ;)
Na razie to marzenia :) Lecz podobno marzenia są po to żeby się spełniały ;) a wiara czyni cuda :) Zatem jutro bieganie trenowanie....
A na zakończenie jeszcze z innej beczki;)
Dziś buszując po necie na portalu eTramki trafiłem na ciekawe butki nowość od Pumy:


 

artykuł o Pumach po kliknięciu w obrazek
Hmm, jeśli 44 km to "regeneracja"... :)) Buty wyglądają ...

... dziwnie - taki 'old-schoolowy' design to przeważnie Adidas miewał. Ciekawe, jak się biega w czymś dla biegaczy 'naturalnych'.

~Midi 2011-01-31 10:14
też właśnie zaciekawił mnie dziwny wygląd tych butków :) ...

... jedne pumki właśnie "dogorywają" ;) ale biegało się w nich całkiem fajnie :)

~tete 2011-01-31 22:53
No, fajnie się czytało,jak zwykle zresztą:) Co do butków, ...

... bardzo ciekawe, tak jak kolega wspomniał takie old-schoolowe, ale kolorki super, trochę przypominają mi podeszwą moje różowe lunary, ale z nich nie byłam ...

~Karby 2011-02-03 16:43
dzięki Karby :) ja z kolei zraziłem się do NB i teraz wolę ...

... Brooksy lub adidasy albo pumy ;) pozdrawiam do miłego zobaczenia :)

~tete 2011-02-05 19:51

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13