"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 12 września 2010

[238] Co lubię...

Ava  zaprosiła mnie do zabawy, a w zasadzie jak sama pisze do psychozabawy... Dziękuję Jej bardzo i przedstawiam ściągnięte ;) od Niej zasady:
1. Napisz, kto przyznał Ci tę nagrodę. [patrz wyżej]

2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz.
3. Przyznaj tę nagrodę 10 innym blogerom i poinformuj ich komentarzem

Co lubię? bardzo dużo lubię :) lubię:

1.Eksperymentować przy pieczeniu domowego ciemnego chleba i oczywiście Go jeść :)
2.Idąc za ciosem ;) dobre jedzenie, a zwłaszcza potrawy, których jeszcze nie miałem okazji skosztować:)
3.Walczyć z własnymi słabościami i je pokonywać
4.Samotne bieganie, ale bardzo cenie sobie też wspólne sobotnie spotkania biegowe Zabieganych:)
5.Rodzinne wyjazdy na imprezy biegowe i łączenie zawodów z poznawaniem nowych miejsc:)
6.Czytać posty biegaczy - blogerów, by widzieć bieganie  Ich oczyma:)
7.Poznawać nowych Ludzi dla których bieganie to nie tylko "szybsze przebieranie nogami":)
8.Morze i gorący piasek na plaży:)
9.Zimowe kąpiele w przerębli
10................... ;)
Dalej zaproszenia kieruję do kolejnych Blogerów:1.Zinowa
2.Magusa
3.Przemka Popek
4.Wojtka Bobrowskiego
5.Emili
6. ?
7.?
8.?
9.?
10.?

Biegowo z racji nawału obowiązków "posucha" Tylko 46 km w trzech wyjściach :( i nie zanosi się przynajmniej przez najbliższe dwa tygodnie na poprawę:( ale już wkrótce ;) ....
  


Fajnie uchwycone zdjęcie w fazie lotu :)



~hankaskakanka 2010-09-13 12:05
To tak wygląda, jakby tam u Was jeszcze lato było??!!...



~Midi 2010-09-15 09:44
Midi lato było, ale się skończyło ;) trafiają się ...

... przebłyski słoneczka, lecz jesienne. Fotkę teraz dostałem, ale zrobiono ja wcześniej ;) Haneczko Ktoś kiedyś  podobne moje zdjęcie podpisał "lewitujący tete":)

~tete 2010-09-15 13:49
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13