"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 4 lipca 2009

[181] Bieganie, trenowanie...

W poprzednią sobotę na wspólne bieganko zjawili się także kandydaci na Zabieganych. Zrobili z nami jedno kólko i jak mówili spodobało Im się ;) Po spotkaniu na Bialskiej z ja_qbem "dołożylismy" trochę trasy  i w sumie zaliczyliśmy nieco ponad pólmaraton. Razem z marino odpowiedzieli na apel wyborczej "Para na maraton" i jesienia będą debiutować w Poznaniu  ;) Po drodze "ochrzcił" nas dosyć silny, ale ciepły, krótkotrwały i odświeżający deszczyk. Było to moje pierwsze tak długie bieganie /130 min/po dziewięciu tygodniach od operacji. "Deczko" się podmęczyłem, bo młodego 'porywało', ale ogólnie dystans połówki zniosłem   nadspodziewanie dobrze. Wcześniej myślałem, że we Wrocku  przyjdzie mi dreptać na ukończenie, a tu wychodzi, że trzeba się brać do roboty. Dlatego przejrzałem otrzymane wyniki testu od verdiego i kilka planów terningowych. Z bieganie.pl wybrałem coś dla siebie i od poniedziałku zrealizowałem pierwsze pięć treningów. Na razie zawcześnie, by oceniać; - czas pokaże! Dziś kolejne sobotnie spotkanie na Bialskiej i faktycznie kandydatom musiało się spodobać, bo pojawili się ponownie. Zaczynamy 7:00, ale chyba będę zaczynał wcześniej. Jedno, że sobotnie wybiegania mi się wydłużają, a dwa mniejszy skwar, większa przyjemność. Myślałem, czy nie zaliczyć dziś biegu opolskiego, albo imprezy w Imielinie? Lecz ostatecznie postawiłem na klubowe bieganie. Z tego co wiem do Opola pojechali ja_qb z marino, a do Imielina bem i manitou. Więc Zabiegani będą na obu biegach. Jutro luzik, a od poniedziałku "do boju" !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13