"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 23 października 2006

[53] CałaPolska biega...

 Niestety moje miasto nie wzięło udziału w tej akcji. Nikt nie podjął wyzwania i żeby uczestniczyć w tym ogólnopolskim zrywie, trzeba było wybrać się do innej miejscowości. A to wiąże się  z dodatkowymi komplikacjami Początkowo myślałem, że w tym dniu zrobię sobie swój indywidualny bieg i w ten sposób przyłączę się do tak fajnego przedsięwzięcia. Ale prawie w ostatniej chwili szukając jeszcze jakiegoś biegu znalazłem na miejscowym forum ogłoszenie o biegu w Konopiskach. Ponieważ miejscowość ta leży dość blisko ( ok. 20 min. pekaesem) zdecydowałem się właśnie tam wybrać. Do decyzji zachęciła mnie też prawdę mówiąc godzina startu tj. piętnasta. Inne biegi zaczynały się jedenasta, trzynasta itp. W tym przypadku udało się pogodzić moje bieganie z racjami pozostałych członków rodziny. Rodzinny obiad w samo południe potem chwila oddechu i w plener. Pogoda dopisała jak na zamówienie więc wszyscy chętnie zgodzili się spędzić popołudnie na łonie natury. Na miejscu po zarejestrowaniu i pobraniu numeru startowego zdążyliśmy się jeszcze trochę "rozejrzeć" po okolicy. Kilka minut po piętnastej  wójt - pan Jerzy Socha dokonał otwarcia biegu i .... sam udał się na linie startu. W biegu uczestniczyły dzieci szkoły podstawowej, gimnazjaliści i starsza młodzież, a także rodzice z małymi dziećmi oraz dojrzali miłośnicy biegania czterdziesto i pięćdziesięcioletni. Trasa biegu nie była zbyt trudna, chociaż dla regularnie biegających może trochę za krótka. Po zawodach pan wójt zaprosił zawodników, kibiców i sympatyków na kubek żurku. Na zakończenie nagrodzono piątkę najszybszych biegaczy, najliczniejsze rodziny, najmłodszych i najstarszych uczestników oraz najliczniej reprezentowane szkoły. Przedstawicielka organizatorów wyjaśniła, że to pierwszy taki bieg  organizowany przez gminie, lecz jednocześnie zapowiedziała kontynuowanie takich imprez w następnych latach. Ogólnie sympatyczna impreza, więc należą się organizatorom słowa podziękowania i życzenia powodzenia na przyszłość. Brawooooooo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13