"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 3 lipca 2006

[40] dawno mnie nie było, bo dużo się działo..

Dwa tygodnie mnie nie było. W tym czasie "przerobiłem" osiemnasty i dziewiętnasty tydzień mojego planu i już od jutra zbliżam się do finału. Chociaż prawdę mówiąc to dopiero półmetek, bo zakładałem wcześniej, że dwudziestotygodniowy plan zwieńczy półmaraton. Następnym krokiem miał być już  konkretny plan doprowadzający do maratonu warszawskiego. Na obecnym etapie dwugodzinny bieg nie jest już  problemem. Zdaję sobie jednak sprawę, że trening, a zawody to dwie różne sprawy. Dowodem był niedawny start w Myszkowie. Teraz zaczynam więc obmyślać następną część planu i szukać w niedalekiej przyszłości jakiegoś półmaratonu. Może lipiec będzie trochę luźniejszy, bo w czerwcu nawarstwiło się bardzo wiele różnych spraw. Wiadomo obowiązki na pierwszym miejscu, ale bieganie też ważne więc trzeba jakoś kombinować..... Najważniejsze to dobrze wszystko zaplanować, a i na przyjemności czas się znajdzie. Tu muszę się pochwalić w zeszłą sobotę w czasie "Dni Janowa"  w dorocznym konkursie rzutów podkową wywalczyłem pierwsze miejsce i Puchar Wójta Gminy Janów. Rywalizacja była zacięta i w finale dopiero po dogrywce udało mi pokonać reprezentanta silnej jak co roku ekipy janowskich strażaków. Najważniejsze to, że jak co roku te zawody są naprawdę przednią zabawą, którą wszystkim polecam. O prozie dnia codziennego nie piszę, bo zawsze mówię, że nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej... A i tak trzeba się mocować z życiem! Więc lepiej żyć tym co dobre, a wtedy inaczej patrzy się w przyszłość.  O !! właśnie to owoce mojej pasji, bieganie to nie tylko przebieranie nogami, ale... styl życia jak to ktoś mądry kiedyś powiedział. Do takich miłych chwil zaliczam wczorajsze zawody, czyli IV Bieg Opolski w którym miałem szczęście brać udział. Fajna impreza biegowa na wyspie Bolko, świetna zabawa, sympatyczni ludzie, dobra pogoda, więc czego potrzeba więcej do szczęścia ? Do tego 119 miejsce na 178 startujących... mobilizuje do dalszego rozwijania pasji biegania. I proszę nawet nie czuję,  jak mi się rymuje ! Niedługo na stronie  www.biegopolski.pl mają być podobno zdjęcia i wyniki...

Witaj Tomaszu! Wspaniale, ze się odezwałes. Jak tylko ...

... byłam na necie zalądałam co u Ciebie. A tu proszę coraz nowsze osiąnięcia.  Gratulacje dla mistrza rzutu! Czekam z niecierpliwością na zdjęcia.      I jaka miła ...

~Isia 2006-07-03 22:57

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13