"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


poniedziałek, 19 czerwca 2006

[39] I dalej trenuję...

W tym tygodniu zakończyłem siedemnasty tydzień planu. Trochę musiałem poprzestawiać treningi w związku ze startem w Myszkowie i świętem Bożego Ciała. Ale w sumie jakoś wszystko pogodziłem i dalej trenuję; mam nadzieję, że jesienią start w Maratonie warszawskim okaże się realny. Ostatnie dni były wręcz upalne więc wróciłem do biegania bardzo wcześnie rano kiedy powietrze jest świeże i rześkie. Wczorajsze wybieganie (120 minut) zacząłem przed szóstą i całe szczęście, bo po południu  była straszna duchota. Jutro na tapecie tydzień osiemnasty..... Może nie będzie tak napięty jak ostatnie dni i spokojnie będę mógł oddawać się mojej pasji i uzależnieniu...

Dzięki za bardzo miłego komenta na ...

... www.bieganko-runner.blog.onet.pl pozdrawiam :D:D

~Mala 2006-06-19 18:53
Hmm... wiesz Tomaszu, zachodzę do Ciebie reguralnie aby ...

... naprawde podziwiać Twoją wytrwałość... wróciłam z nad jeziora... woda była wspaniała... ciepła z brzegu, a dalej cudownie zimna i kojąca po całodziennym ...

~Isia 2006-06-19 21:30
Hej... Dawno tu nie bylam ale widze ze sie rzymasz :) ...

... Gratuluje. Ja na jakis czas musialam odstawic bieganie, nie najlepiej sie czuje... mysle ze od nowego tygodnia wszystko bedzie super i znow wroce do regularnych ...

~Zaczarowana :) 2006-06-30 22:46
Widze Tomaszu, ze strasznie zapracowyny i zabiegany ...

... jesteś... dawno tu nie zaladałes... u mnie bez zmian... brak czasu, ale na jeziorko chodze codziennie... pozdrawiam

~Isia 2006-07-02 10:29

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13