"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 26 lutego 2006

[14] jaki początek taki koniec...

Dzisiaj 70 min OWB1. Sobota, fajna pogoda, słoneczko i wszystko byłoby cacy gdyby nie mój pech. Chyba powinienem nazywać się Jonasz, a nie Tomasz. "Bo mi w drewnianym kościele cegłówka spada na głowę." Mniej więcej w połowie trasy pomyślałem sobie no taka ślizgawica, a te moje asicsy nawet dobrze się trzymają !!! No i po kilku krokach jak zacznę "kręcić piruety" i trzepać rekami w powietrzu niczym Gucio skrzydełkami, aż przechodzący facet chachał się od ucha do ucha. Uff  wybroniłem się od padu na glebę, więc myślę "no udało się!" i w tym momencie - ? gleba!! Dzięki Bogu obyło się bez żadnego urazu, nawet się nie utytłałem, więc szybko się pozbierałem i dalej...Ale to wszystko nic. W drodze powrotnej, dobiegam do skrzyżowania i co widzę, za krzyżówką leży wypasiony alzac w poprzek drogi. No to myślę co będę ryzykował udało mi się wyjść bez szwanku z upadku więc go ominę, bo już się podnosi, szczerzy kły i jeży się jak jeżozwierz. Skręciłem w prawo co tam "przecież wszystkie drogi prowadzą do Rzymu" a mądrzejszy powinien głupszemu ustąpić. Akurat, figa z makiem ledwo minąłem kilka domów, a tu naraz z jednej bramy jak nie wyskoczy dwóch pchlarzy niby niewielkich takich podłóżkowych, ale zaraz do moich nogawek!! Zwolniłem i mówię ładne pieski, dobre pieski... a one za moje BUTY BIEGOWE! Więc się zdrzaźniłem i jak rzadko używam "łaciny kuchennej" tak im puściłem taką wiąchę,... że aż im poszło w piety! Normalnie podkuliły ogonki i do chałpy w nogi! Jaki z tego morał - one po prostu jak nie którzy ludzie nie rozumieją normalnej polszczyzny! No dobra rozpisałem się o tych kundlach, a tu trzeba odnotować zakończenie trzeciego tygodnia mojego planu. Wtorek,środa,czwartek i piątek zgodnie z założeniami zaczynam chyba wchodzić w rytm takich regularnych treningów. Bo trochę się zdziwiłem, kiedy tak koło środy poczułem się jakiś taki dziwny, jakby zmęczony. Myślałem nawet może jednak trochę za mocno, może jednak zrobię jakąś przerwę, żeby się czasem nie przetrenować. A w piątek wszystko się unormowało i jest ok. W czwartek miałem jeszcze badania kontrolne krwi, wyniki w porządku nawet żelaza podobno trochę za dużo (174). Powiedziałem mojej pani doktor tym zmęczeniu i dała mi kwas foliowy + B6, ale chyba to nie wpłynęło na poprawę samopoczucia - raptem po dwóch dniach zażywania.Wow, ale się rozpisałem dość; ostatnia sobota karnawału więc trzeba trochę pobalować...a jutro wolne, odpoczynek /LB/

www.daniell-radcliffe.blog.onet.pl i ...

... www.grzanka15.blog.onet.pl wejdziesz nie pozałujesz a swoją drogą masz ciekwego bloga to nnie reklama to fakty

~zaneta 2006-02-25 21:50
Siemka no narzeszcie jakis blog na konkretny temat;] zycze ...

... powodzenia i pliska wpadnij do mnie bo jestem poczatkującą i jakos tak trudno mi na początku:( jak skomentujesz to na pewno ci sie odwdziecze i bede wpadac z ...

~~ULA~~ 2006-02-25 21:58

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13