"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 3 września 2024

powrót...

                           na "stare śmieci" he,he... i po startowe roztruchtanie z regenerującą kąpielą w "Adriatyku" w ramach odnowy biologicznej hi,hii...
Wróciły wczoraj upały;) więc noc bardzo ciepła. Budziłem się często:( Wreszcie o piątej mówię sobie nie ma co się męczyć wstaje. Na termometrze +18 i... ciemna noc:(( Napiłem się wody z pyłkiem kwiatowym. Zrobiłem rytuał rozgrzewkowy i myślę sobie nie ma się co śpieszyć, bo nie będę biegał po nocy he,he...
Nie mając szans na "lepsze" hi,hi...wylazłem na dwór lub jak gadają Krakusy pole;) Spotkałem sąsiadkę z pieskiem, więc mówię Jej cieszę się, że nie jestem jedyny;) Rześko powiada Pani, a ja myślę ciepło:) O tej porze idzie pan biegać?
Odpowiadam zgodnie z prawdą - wolę teraz niż później jak będzie trzydziestostopniowy skwar. No tak przyznała mi racje Babeczka:) Pożyczyliśmy sobie miłego dnia i podreptałem na "Bałtyk".
W zasadzie to poza dwoma paznokciami hi,hi... nie czuję trudów górskiej połówki;) Zrobiłem dziś półtora okrążenia ścieżką rekreacyjną i w sumie szóstkę. Na koniec  wyczekiwane plum...
Pływanie o poranku jest fantastyczne! Zwłaszcza po przedwczorajszym cioraniu po wałbrzyskich górkach he,he...
W niedzielę tuż po biegu taka kąpiel mi się marzyła, ale musiał wystarczyć prysznic. 
Pływało mi się kapitalnie:) Jedynie jakaś czarna kaczka z białą plamką między oczami cały czas chciała się dobrać do moich ciuchów he,he... Wariatka, albo zboczona;) Do tego natrętna, bo co ją pogoniłem to wracała na drabinkę. 
Obyło się bez "lizania ran" hi,hi... czyli treningowo byłem przygotowany dobrze:)) 
To chyba ostatni start w tym roku zatem teraz zostaje zwykłe udeptywanie znajomych ścieżek. Co nie znaczy gorsze he,he... Uwielbiam szybsze przebieranie nogami z prędkością *ekonomiczną* tam gdzie oczy poniosą;)
PS w międzyczasie były obchody Dnia Blogów, który obszedłem bez nowego posta;)
Cytat dnia:
„Wszystko przemija, tylko Bóg pozostaje.”  Papież Franciszek
Przysłowie:
„Wrzeszczy wrzesień, że już jesień”
  • „Jeśli wrzesień z pogodą zaczyna, zwykle przez miesiąc pogoda trzyma”
  • „Szron wrześniowy i pajęczyny po ziemi, są snadź znakiem tęgiej zimy”
  • „Gdy nadejdzie wrzesień, rolnik ma zawsze pełną kieszeń”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13