"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 5 września 2024

niebywałe!!!...

                                     na św. Jadwigi Kobieta wyjeżdżająca spod Biedronki widząc, że sznur pojazdów nie pozwala się włączyć do ruchu cofnęła się dwa metry:)) abym mógł swobodnie przebiec chodnikiem:) Coś niespotykanego! Zazwyczaj kierowcy stają w poprzek chodnika i stój, czekaj, albo obiegaj go naokoło. Podziękowałem miłej Kierowniczce uniesieniem dłoni, a ona odwzajemniła gest uśmiechem:) Jak niewiele potrzeba z rana, aby sobie umilić życie. Zdziwiłem się i znów wróciła mi wiara w ludzi he,he...
Aha, dopiero przy śniadaniu dowiedziałem się z radia, że dzisiaj dzień dobroczynności hi,hi...  

Upały nie odpuszczają! Na szczęście dziś o piątej +17 i delikatny wiaterek.
Ostatnio wybiegam kiedy jest jeszcze ciemno:( Nie wiem dlaczego nie lubię ciemności. Może padać, lać, wiać, sypać śniegiem, lub trzaskać mrozem, byle panowała jasność;)
Dwie pętle dookoła "Bałtyku" i "Adriatyku" i na koniec pływanie w tym ostatnim z łabędziami he,he...
Woda już "stygnie" mimo wysokich temperatur w ciągu dnia czuje się za każdym razem, że jest chłodniejsza. Dobrze! Skoro ma być kąpiel regeneracyjno relaksacyjna;) to nie może być ciepła "jak zupa" hi,hi... 
Wróciłem przez jasnogórskie pole namiotowe i wyszło o kilometr więcej niż przedwczoraj;) Wczoraj się nie obijałem, bo był dyżur u Wnusi, a potem cotygodniowa wtorkowa gimnastyka he,he... 
Kolejny fantastyczny poranek! Trochę szybszego przebierania nogami, nieco wolniutkiego pływania;) i poziom hormonów szczęścia powyżej normy hi,hi...
Cytat dnia:
„Te­raz nie po­ra myśleć o tym, cze­go ci brak. Le­piej po­myśl, co możesz zro­bić z tym, co masz” -  Ernest Hemingway
Przysłowie:
„Gdy wrzesień bez deszczów będzie, w zimie wiatrów pełno wszędzie”
„Jak we wrześniu krety kopią po nizinach, będzie wietrzno, ale lekka zima”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13