"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 7 września 2024

mało co...

                             a bym zaspał;) Obudziłem się 4:30 i mówię sobie za wcześnie. Ciemna noc za oknem, więc jeszcze pokimam. Dosłownie po chwili he,he... spoglądam na zegarek 5:00. Ło to jeszcze godzinka! i na drugi bok. Dzięki Bogu jedenaście minut później "przejrzałem na oczy" i jaka godzina? Trzeba się zbierać, bo potem obowiązki i znowu "afrykańskie" upały hi,hi... 
Piętnaście stopni plus na termometrze i po wczorajszym wietrzysku ani śladu;) Idealna aura na bieganie:)
Wybiegłem kilka minut po wpół do szóstej i słoneczka nie widać:( Nic dziwnego skoro wschód słońca jest dopiero 5:57:(
A najgorsze, że dzień jest już o trzy i półgodziny krótszy od najdłuższego:(
Obleciałem "Bałtyk" i obaczyłem przygotowania do  popołudniowej imprezy. Czwórka "z buta" i jakżeby inaczej poranne pływanie w "Adriatyku". Było fantastycznie! Tylko kaczuchy i łabędzie gdzieś zniknęły. Czyżby jak ja zaspały dzisiaj hi,hi... Starszy pan z kijami też chyba odpuścił. Pani na trójkołowcu również i jedynie znajomy Maszer udeptywał ścieżki:)) 
Tydzień po startowy zakończony. W czterech wyjściach czterdzieści jeden kilometrów z dzisiejszą szóstką i trzy pływania.
Na koniec kiedy się jak zwykle rozciągałem na schodach;) jakiś biegacz walczył z podbiegami wzdłuż Sanktuarium Miłosierdzia Bożego. Może jak ja spać nie może? Ani człowiek nie czuje jak mu się rymuje hi,hi...
Cytat dnia:
„Najbardziej straconym dla człowieka jest dzień, w którym się nie śmiał.” -  Nicolas de Chamfort
Przysłowia:
  • „Święta Regina (07.09) mgły rozpina”
  • „W dzień świętej Reginy wabią chłopaków dziewczyny”
  • „Święta Regina gałęzie ugina”
  • „Gdy Narodzenie Maryi (08.09) pogodne, to będzie tak cztery tygodnie”
  • „Gdy na Siewną jest błękitnie, wtedy pięknie wrzos zakwitnie”
  • „Jakie Najświętszej Maryi Panny urodziny, takie też i imieniny (15.09)”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13