"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 8 sierpnia 2024

zdążyłem...

                            przed deszczem he,he... pobiegać i popływać w "Adriatyku". Po wczorajszych harcach hi,hi... na *moim stadionie* dzisiaj podobnie jak wczoraj wyjście przed szóstą, ale na "Bałtyk". Cztery kilometry ścieżkami rekreacyjnymi *z buta* i plum...
Pływanko i powrót na śniadanko:) W sumie na liczniku szóstka:) Ale tak miało być;)
Siedemnaście stopni na plusie i pochmurno. Według prognozy pogody miało zacząć padać około ósmej i niebywałe he,he... sprawdziło Im się!
Deszcz nawet intensywny mi nie przeszkadza. Powiem więcej uwielbiam biegać w ciepłym letnim deszczyku. Gorzej, gdy z opadami idą burze. Wtedy odpuszczam. Raz tylko w czasie burzy wracałem, bo nie miałem się gdzie schować i wystarczy hi,hi...
Fajnie było!!! he,he... za bardzo się nie "upodliłem", ale starcze ciało dostało impuls do życia;) Cieszę się, że wstałem:)) Kiedy obudziłem się przed piątą bałem się, że jak teraz przysnę to "klapa". Nic z tego piąta z minutami otwieram oczy, pięty "palą", więc "z wozu" hi,hi... Widocznie tego mi potrzeba i układ psychofizyczny pilnuje, żebym czasem nie zardzewiał;)
Dzisiaj ósmy ósmy, czyli imieniny miesiąca;) A w kalendarzu świąt nietypowych: 
Cytat dnia:
„Nudzić się może tyl­ko ten, kto sam jest nudny.” -  Tadeusz Kotarbiński
Przysłowia:
  • „Gdy sierpień w upały zbywa lato długie zwykle bywa”
  • „Czego sierpień nie dowarzy, tego wrzesień nie dopatrzy”
  • „Gdy z początku sierpień częste grzmoty miewa, tedy też do końca takąż nutkę śpiewa”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13