"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 23 sierpnia 2024

plan...

na Wałbrzyską połówkę zrealizowany;) Przygotowania zakończone dzisiejszą szybką siódemką w tempie startowym jak dla mnie hi,hi... W sumie na zakończenie tygodnia wyszła jedenastka.
Ostatni start to był Bieg po plaży (15km). Od którego minęło siedem tygodni. W Jarosławcu biegłem dwa tygodnie po skręceniu stawu skokowego i dałem radę he,he... Teraz przepracowałem te ponad czterdzieści dni solidnie:) Kostka wróciła do normalności nie licząc wyglądu hi,hi...
Co już się nie wytrenowało w ciągu tygodnia się nie wytrenuje;) więc ostatnie siedem dni regeneruję się i wypoczywam. Oczywiście będzie  jakieś szybsze przebieranie nogami he,he... żeby dziadek do pierwszego września nie zardzewiał;)
W tym tygodniu tylko 29 kilometrów w trzech wyjściach. Ale były mocne podbiegi, szybsze przebieżki i dzisiaj ściganie z samym sobą hi,hi...
Zapowiadali powrót upałów zatem znów wybrałem "wybieg" tuż po wschodzie słońca;)
Było kapitalnie!! Temperatura jak na życzenie można powiedzieć także startowa +12:) Znajomy Kijarz widząc mnie mówił do innego Maszera: "o ktoś tu jest dobrze rozgrzany" he,he... Biegało mi się świetnie! W nagrodę;) zafundowałem sobie jeszcze na koniec pływanie w "Adriatyku" Temperatura spadła znacznie, więc para nad powierzchnią wody dodawała osobliwego uroku:)) 
A w Wałbrzychu "idzie para w gwizdek" hi,hi...
Cytat dnia:
„Co dla jednych jest podłogą, dla drugich jest sufitem.” 
 Zofia Nałkowska

Przysłowia:
  • „Gdy słońce z grzmotem w znak Panny wchodzi, zapowiedź to niepogody długiej i powodzi”
  • „Gdy księżyc w Pannie o grzmoty, pięćdziesiąt dni pluszczą słoty”
  • „Bartłomiej(24.08) ukazuje, jaka jesień następuje”
  • „Bartłomieja świętego dzień w jakiej nastaje porze, 
  • taką jesień bez uchyby daje”
  • „Bartłomieja słota, z łyżki deszczu ceber błota”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13