"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 19 sierpnia 2024

na dobry...

                           początek nowego tygodnia podbiegi he,he... 
Najpierw jednak, żeby się dobudzić i rozkręcić o piątej trzydzieści cztery kilometry *z buta* Potem dziesięć podbiegów:) Dzisiaj na asfalcie, bo po nocnych opadach deszczu na trawce bardzo mokro;)
Pierwszy i ostatni z serii dwustumetrowy, a pozostałe osiem stutrzydziestometrowe, co by się delikatnie *upodlić* hi,hi...
Na czczo nie licząc szklanki przegotowanej wody z pyłkiem kwiatowym;) ale "pary" nie brakowało he,he...  Dlatego później poleciałem jeszcze nad "Adriatyk" i przed śniadaniem zaserwowałem sobie pływanie;) Powrót kolejne dwa kilometry i na otwarcie tygodnia dycha:) 
Marzyła mi się kąpiel od samego rana jak tylko wyszedłem z domu. Noc i poranek bardzo ciepły +20, więc po ósemce odnowa w otwartym akwenie to rewelacja:))
Wczoraj wolne zatem dziś "ładowanie akumulatorów", aby nie skisnąć hi,hi... Było kapitalnie! Do startu 12 dni! Mam nadzieje na typowo biegową aurę;) i efekt hiperkompensacji:) 
Cytat dnia:
„Nie ma znaczenia, że wolno idziesz, pod warunkiem, że się nie zatrzymujesz” - Konfucjujsz
Przysłowie na dziś:
„Jeżeli w sierpniu gorąco będzie, to zima w śniegi długo zasiędzie”
„Jeśli na Bernarda (20.08) ziemia twarda, to będzie zima harda, 
a jak miękka to lekka”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13