"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 10 czerwca 2024

i od nowa...

                             he,he... Po wolnej niedzieli pierwszy dzień biegowy w tym tygodniu. Budziłem się przed czwartą, przed piątą, ale pomyślałem sąsiedzi pomyślą, że mi już całkiem odbiło hi,hi... Trzeci raz obudziłem się dwadzieścia po piątej. Za bardzo to nie chciało mi się wyłazić z wyrka;) Nawet jakieś głupie myśli się pojawiły... Nie musisz, przecież możesz po południu itp. Zamiast "walczyć" ze sobą he,he... wyskoczyłem z łóżka i za dwadzieścia minut leciałem już na "Bałtyk". Zastanawiając się co dzisiaj? 
*Najsamprzód* jak to mawiał mój kolega  niecałe cztery kilometry, żeby "zatrybić" hi,hi... Potem pięć przebieżek, krótki dobieg na plaże i pływanie w "Adriatyku" :)) Woda ciepła "jak zupa", ale mokra;) *Trzy w jednym* - rewelacja!!! Później jeszcze dwójka dreptania na śniadanie. Lekko się biega na czczo:) Nie całkiem na czczo, bo w sumie wychyliłem pól szklanki "napitoka" z pyłku kwiatowego:)
Kapitalny poranek! Siedem kilometróww "z buta" z przebieżkami. Trochę pływania, więc endorfinki można policzyć jeśli nie potrójnie to na pewno podwójnie.
Świetna aura! Pochmurno, osiemnaście kresek powyżej zera na termometrze i cudownie rześkie powietrze:)
Warto wyjść wcześnie rano z pościeli i naładować baterie na cały dzień:) A jak śniadanko smakuje po takiej aktywności hi,hi... 
Jestem na etapie szukania drugiej pary butów. Oczywiście normalnych, a nie astronomiczną ceną hi,hi... Niektóre "okazy" to jakby były co najmniej nie dość że złote to jeszcze samo biegające he,he...
Cytat dnia:
„Świat jest książką, a ci, którzy nie podróżują, czytają tylko jedną stronę.” 
- Św. Augustyn z Hippony
Przysłowie:
„Ze świętą Małgorzatą zaczyna się lato”
„W czerwcu się pokaże, co nam Bóg da w darze”



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13