"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 8 czerwca 2024

przeszedłem...

                                        na tryb letni he,he... Obudziłem się o piątej. Kilka minut przeciągania i wciągania pępka hi,hi... Potem wypad z wyrka;) Krótka toaleta, rytuał rozruchowy;) napitok z pyłku kwiatowego i hajda na stałą przydomową trasę:) 
Jak zwykle po dniu wolnym pierwsze kilometry jakby na "kwadratowych kołach" he,he... Ale potem z każdym następnym coraz lepiej. Kiedy przyszło kończyć wtedy mogłem już spokojnie robić maraton hi,hi...  Tym bardziej, że aura o poranku idealna na bieganie. Na termometrze +13, słonko za chmurkami i rześkie powietrze:)) Teraz dwadzieścia osiem plus, a ja szybsze przebieranie nogami dzisiaj mam już za sobą;) 
Wyszła dziewiątka w czwartym wyjściu tego tygodnia. W całym  minionym tygodniu czterdzieści cztery kilometry z czego połowa to niedzielny Półmaraton Jaworski. Wracając zaświtała mi w głowie myśl: może poranne pluskanie? Odpuściłem jednak, bo zbyt długo musiałaby MLP czekać na śniadanie;)
Ale *co się odwlecze to nie uciecze* Po niedzieli na pewno będzie pływanie:))
Dzisiaj na Jasnej Górze pielgrzymka sportowców i biegowo - rowerowa z Knurowa k/Gliwic. Pozdrawiam znajomych! 

Cytat dnia:
"Bieganie, to wspaniały Świat, który warto poznać samemu."
Przysłowia:
  • „Czasem i na Świętego Medarda wiosna jeszcze przytwarda”
  • „Gdy deszcze w dzień Świętego Medarda padają, do dni czterdziestu częstokroć nie ustają”
  • „Gdy Medard z deszczem przybywa, tak samo jest we żniwa”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13