"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 18 kwietnia 2024

wiosenne...

                             "morsowanie" hi,hi... Temperatura powietrza +9, wody w "Adriatyku" +13!!
Przedwczoraj jedenastka z buta;) Wczoraj godzina lekcyjna pedałowania na rowerku stacjonarnym. Dzisiaj " truchtem na "Bałtyk" po śniadaniu i trójka ścieżką rekreacyjną. Potem krótkie pływanie po czym dwójka na powrót. Pięć kilometrów z kąpielą w otwartym akwenie to idealna porcja aktywności na rozpoczęcie dnia:)
Fajnie było:)) Woda cieplejsza niż powietrze;) więc spokojnie można popływać. Opuściłem się ostatnio, bo poprzednie pływanie było w połowie marca:( Trzeba to nadrobić he,he...
W tym tygodniu lubi mnie deszczyk;) W niedziele i we wtorek zmoczył mnie na bieganiu:) a dziś pokropił jak wyszedłem z wody hi,hi... 
Niby nie wielki, lecz przegonił "obserwatorkę" z wózkiem he,he... Która z daleka przyglądała się co ja wyprawiam;) Jutro wolne. Za to w sobotę wg planu coś szybszego;)
Cytat dnia:

Przysłowia:
  • „Jak w kwietniu mróz, to na pagórku siana wóz”
  • „Suchemu kwietniowi chłop się nie raduje, bo kwiecień mokry dobry rok zwiastuje”
  • „Mokre dni kwietnia zazwyczaj wróżą, że w lecie będzie owoców dużo”
  • „Wróżą pogodną jesień ciepłe deszcze w kwiecień”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13