"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 20 kwietnia 2024

czwarte...

                              wyjście w tym tygodniu i czwarte w deszczu he,he...
Po wczorajszym dniu wolnym od biegania dzisiaj na *moim* stadionie;) 2x5x300/150:)
Temperatura +7 zatem na krótko dół i długi rękaw na górze.
Nie myślałem, że będzie tak kapitalnie, bo początek po gołąbkach na obiad był trudny hi,hi... 
Na koniec już leciutki leciałem podbieg pod JG jak na skrzydłach he,he...
Z dzisiejszą siódemką tygodniowy kilometraż to tylko trzydzieści jeden kilometrów. Do tego cotygodniowa gimnastyka, pływanie w "Adriatyku" i czterdziestopięciominutowe pedałowanie na rowerku stacjonarnym.
Źle nie jest, chociaż zawsze mogłoby być lepiej hi,hi...

Z ostatniej chwili! 
Przypadkowo dowiedziałem się ze strony maratonypolskie. pl, że mój start na Dzień Dziecka nie wypali:((
Szkoda! Hotel zamówiony - trzeba odwołać:( Ale najgorsze, że nie pozwiedzam trasy między Świdnikiem i Lublinem;(
W kalendarzu świąt nietypowych dziś m.in. Dzień Doceniania Męża;)
Cytat dnia:
„Dzień, w którym miało się wiele przeżyć, jest dłuższy od dnia, w którym nic się nie zmieniło.” -  Antoni Kępiński
Przysłowie:
„Chcesz mieć kęs płótna dobrego, siej len na św. Jerzego 19.04”
„Śnieg w kwietniu goi rolę, hamuje niedolę”
„Gdy kwiecień chmurny, a maj z wiatrami, rok żyzny przed nami”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13