"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 16 kwietnia 2024

zmoczył...

                                    mnie deszczyk już drugi raz w tym tygodniu he,he... Z tym, że w niedziele przy temperaturze +20 był cieplutki, a dzisiaj dziesięciu kreskach mniej zimny:( Do tego mocny wiatr dawał poczucie lodowatej mokrej koszulki na plecach;)
Dziś stała przydomowa trasa oczywiście na krótko, bo jak wybiegałem termometr pokazywał +10;)
Fajnie było! Choć kilka spotkanych po drodze kobitek przyglądało mi się "podejrzliwie hi,hi...
Nie planowałem, a wyszła jedenastka:)) Idealna aura na bieganie jak dla mnie;) Nie za gorąco, nie kurzy się;) naturalny punkt odświeżania na trasie he,he... Po prostu rewelka!
Na koniec kiedy na jasnogórskim polu namiotowym porozciągałem się i zacząłem dreptać przeplotką, tuptać tyłem itd. przechodząca zakonnica obdarzyła mnie lajkiem podnosząc kciuk do góry i pochwaliła słowami brawo, brawo! I znów mi ubyło lat hi,hi...

Jeszcze wiadomość z ostatniej chwili. Moja Lepsza Połowa wystawiła mnie na jeszcze jedną połówkę i to już za miesiąc;)
Cytat dnia:
„Czas jest monetą twojego życia. To jedyna moneta, jaką masz, i tylko Ty możesz określić jak zostanie wydana.” 
Carl Sandburg
Przysłowia:
  • „Kiedy w kwietniu słonko grzeje, rolnik nie zubożeje”
  • „Jaskółka i pszczółka lata, znakiem wiosny to dla świata”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13