"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 16 marca 2024

nie pamiętam...

                                    już kiedy ostatnio przebiegłem podobny dystans? Chyba w sierpniu była trzynastka, w czerwcu jakaś piętnastka, a w maju szesnastka. Później były dwunastki, często jedenastki, dychy, ósemki i krótsze dystanse. A nieeee sory przecież w październiku leciałem połówkę we Włocławku:)) Dzisiaj postanowiłem *na przełamanie* zrobić trening głowy he,he... Na stałej przydomowej trasie wytupałem siedemnaście kilosków w tempie hm... można powiedzieć spacerowym hi,hi...  
Było świetnie! Po niewielkim deszczyku powietrze rewelacyjne:) Ciepło +14, więc oczywiście *na krótko* i znów kiedy mijałem biegaczy *na długo* patrzyli na mnie jakbym Im... zaiwanił termometry he,he...
Dziś spotkałem na "Bałtyku" znajomych Magdę i Marcina. Tego ostatniego syn prowadził na rowerku i byłem w szoku jaki jest już duży;) Dowód na to, że my my stoimy w miejscu, a tylko dzieci się starzeją hi,hi... 
Zdążyłem przed kolejnym deszczem i oczywiście kiedy stanąłem w progu MLP skwitowała: "znowu przepadłeś!" Zgodnie z prawdą wyjaśniłem - skoro wystawiłaś mnie na półmaraton to muszę trenować, żeby przebiec te dwadzieścia jeden kilometrów i nie przynieść Ci wstydu;) Często tłumaczę Jej godzina bieganie to nie sześćdziesiąt minut he,he...
Ostatni dzień tygodnia "z przytupem" hi,hi... W całym minionym tygodniu czterdzieści pięć kilometrów w czterech wyjściach. Gimnastyka zwana wygibasami, sesja na rowerku stacjonarnym, pluskanie w "Adriatyku" i dwadzieścia cztery kilometry wychodzone:)
 
Dzisiaj pierwszy dzień Nowenny w Intencji Naszej Ojczyzny.
Cytat dnia:
„Czucie i wiara silniej mówi do mnie, niż mędrca szkiełko i oko.” 
 Adam Mickiewicz
Przysłowia:
  • „Hilary zapowiada, jaka pogoda w Wielkanoc przypada”
  • „Gabrielu, przyjacielu, nie mroź nas, łysych jest wielu”
  • Gdy na Gertrudy zjawią się bociany, to wiosna już rychło nastanie”
  • „Ogrodniku, św. Gertruda gdy słońcem błyśnie zrobi cuda oczywiście”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13