"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 14 marca 2024

w samo...

                        południe he,he... pluskanie w chłodnej wodzie, bo *zimnej* nie za bardzo można powiedzieć;) Podobnie jak przy temperaturze otoczenia +12 i wody +8 trudno mówić o morsowaniu hi,hi... Cóż już od dawna kąpię się cały rok na okrągło:) Nie otwieram sezonu morsowego, czy letniego. Staram się przynajmniej raz w tygodniu moczyć się w otwartym akwenie, bo w domu tylko prysznic hi, hi...
Dobieg nad "Adriatyk" i... chciałoby się rzec *krioterapia dla ubogich*, lecz w takich warunkach nie wypada;)
"Z buta" szósteczka. Wczoraj była jedenastka, więc średnio na jeden dzień osiem i pół kilometra he,he...
Ciepło, miło, w to mi graj;) MLP widząc mnie wychodzącego *na krótko* ze zdziwieniem spytała: "idziesz się kąpać? od wody będzie tam zimniej." Kusiło mnie spytać - a widziałaś Morsa ciepłolubnego hi,hi... Było rewelacyjnie! 
Jutro wolne od szybszego przebierania nogami, ale nie całkowita laba. W planie godzinna sesja na rowerku stacjonarnym:)
Cytat dnia:
"Pan moją siłą, moją twierdzą, moją ucieczką w dniu ucisku" - Jr 16,19
Przysłowia:
  • „Gdy w marcu deszcz pada, wtedy rolnik biada, gdy słonko jaśnieje, to rolnik się śmieje”
  • „W marcu słońce grzeje, czasem śnieżek sieje”
  • „Każdy gospodarz zasiewa pierwszy groch na marca, aby też próżnego nie miał na ognicku garnca”
  • „W marcu, gdy są grzmoty, urośnie zboże ponad płoty”
  • „Suchy marzec, mokry maj, będzie żytko niby gaj”
  • „Marzec uparty stroi z pługiem żarty”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13