"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 14 września 2023

byłoby...

                         wczoraj bieganie, ale jak znalazł się czas to przyszła burza:( 
Deszczyk przy tym delikatny:) Taki jak lubię, lecz wyładowania wprost przeciwnie;) Wolałem nie ryzykować. Tym bardziej, że wieczór, ciemno i "parówa" po całodniowym upale. Odpuściłem i jak zwykle okazało się, że *nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło*
Dzisiaj nieco chłodniej, pochmurno i lekki wiatr. Z samego rana wg hierarchii ważności obowiązki, a w samo południe run... 
Stała przydomowa trasa plus dziesięć przebieżek na *mojej łączce* i w sumie jedenastka na liczniku:))
Po dwóch dniach wolnych od biegania wyciągałem nogi he,he... Choć planowałem langsum, langsum....
Było kapitalnie! Szczególnie sprinty wychodziły mi jak by mnie ktoś gonił hi,hi...
Ano tak! Na Lwowskiej w pewnej chwili zobaczyłem jak z pod bramy posesji leci ujadając jakiś kundel. Zatrzymałem się i wskazując ręką na domostwo krzyczę: do domu!!! bo ci zasunę kopa!!! Zrozumiał, albo zbaraniał he,he... Zatrzymał się i darł pysk z bezpiecznej odległości;)
Analizuję swoje bieganie i zaczynam się zastanawiać... Niby mam dopiero trzydzieści dwa lata (na jedna nogę;) Jednak chyba codzienne bieganie dłuższych dystansów nie daje szans na pełną regeneracje. Może już czas wychodzić co drugi dzień??? Druga opcja to biegać krócej. Trzeba będzie przemyśleć  *strategie* na okres jesienno zimowy;)

Cytat dnia: 
„Pielęgnuj swój umysł wspaniałymi myślami. Wiara w heroizm czyni bohaterów.”  Benjamin Disraeli
Przysłowie:
„Jeśli wrzesień będzie ciepły i suchy, pewno październik nie oszczędzi pluchy”
„Czym dłużej jaskółki we wrześniu zostają, tym dłużej piękne i jasne dni bywają”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13