"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 16 września 2023

wszystko...

                             to co lubię, co mi daje radochę i kopa na zapęd ostatnio mi się nie *należy* he,he... Choćby bieganie nie pamiętam już kiedy w ostatnich siedmiu dniach były tylko trzy wyjścia:( a w całym tygodniu jedynie trzydzieści kilometrów:(
Dzisiaj między meczem Rakowa (którego notabene też nie widziałem;) a meczem Siatkarzy rzutem na taśmę jedenastka. Małe kryterium uliczne, bo niestety wieczorem ciemna noc już hi,hi...
Niespecjalnie lubię wieczorne bieganie, bo jestem raczej *skowronkiem* niż *sową* he,he... Ale "jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma"
Cieszę się, że mimo niesprzyjających okoliczności udało mi się udeptać miejskie trotuary:))
Oczywiście fajnie było!! Wczoraj nie wyszło:( więc wolne przymusowe;)
Jutro Dzień Pański będę święcił i bawił się z wnusią:) czyli znów wolne hi,hi... choć tak nie do końca;)

Cytat dnia:
„Tajemnica ludzkiej egzystencji polega nie tylko na pozostawaniu przy życiu, ale na znalezieniu czegoś, dla czego warto żyć. ” - Fiodor Dostojewski

Przysłowie:

„Jaką pogodę na nowiu da wrzesień, taka bywa zwykle przez całą jesień”
„Im głębiej we wrześniu grzebią się robaki, tym srożej się zima da ludziom we znaki”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13