"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 11 września 2023

czwarta...

                             trzydzieści pobudka na sikanie hi,hi... Powrót do wyrka i dylemat już wstać, czy za półgodziny? Ale jak przysnę to ciężko będzie się obudzić na alarm zegarka:( Z drugiej strony jeśli wstanę i wybiegnę przed piątą to pomyślą, że odbiło mi już całkiem i skończę w pokoju bez klamek he,he... A tam bieganie chyba tylko dookoła stołu;)
Doleżałem kilkanaście minut i przed wpół do szóstej hajda na "Bałtyk" Temperatura otoczenia +15! Ekstra aura!
Trzy pętle wokół "Adriatyku" i "Bałtyku" i pływanie w tym pierwszym:) W sumie fajna ósemeczka:))
Po wolnej niedzieli *na głodzie* tym fizycznym i mentalnym hi,hi... biegało mi się rewelacyjnie. Gdyby nie obowiązki pewnie wydreptałbym jeszcze drugie tyle he,he... Uwielbiam takie poranne klimaty:))

Przysłowia:

  • „Gdy na Jacka pogodnie, suche w jesieni dnie”
  • „Jeśli na Jacka nie panuje plucha, to pewnie zima będzie sucha”
  • „Ze wszystkich świętych najlepszy Jacek, bo kto żyje dostał placek”
 
Cytat dnia:
„Nie możemy wyleczyć świata ze smutków, ale możemy zdecydować się na życie w radości.” - Joseph Campbell


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13