"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 26 sierpnia 2023

Uroczystość...

                                    Matki Bożej Częstochowskiej dzisiaj na Jasnej Górze, więc zamiast porannego biegania i pływania od rana u Mamy na Imieninach:) Podziękować za wnusię Martynkę, Która dziś opuściła porodówkę:))
Później przyjście wnusi Wiktorki! Wspólne gry i zabawy oraz ćwiczenia na macie he,he... Potem zasłużony odpoczynek hi,hi... A po zachodzie słońca mała wycieczka biegowa do Sanktuarium Krwi Chrystusa. Było gorąco, ale lepiej niż w ciągu dnia przy ponad trzydziestu stopniach plus. Biegło mi się świetnie, choć dziwnie, bo dawno nie biegałem w ciemnościach;)

Jedni powiedzieli by fart, inni szczęście, a ja twierdzę, że gdyby nie łaska Boża i opieka Pani Jasnogórskiej to na dwa kilometry przed *metą* w Alei Brzozowej mogłem się zabić:( Biegnę lewą stroną jezdni /nie ma tam chodników/ na jednej z ławek widzę siedzącą kobietę opartą na kijkach do nw. Gdy jestem na wprost Niej spod ławki wyskakuje pchlarz na sznurku wprost pod moje nogi. Nie zdążyłem zareagować! Poczułem smyczkę na bucie i kundla pod stopą. Jakim cudem go nie nadepnąłem nie wiem. Zatrzepotałem w powietrzu hi,hi... wykonałem jakieś nieskoordynowane "pół śruby bez gwintu" he,he... i nie zaliczyłem gleby. A mówią, że cudów nie ma. W najlepszym razie mogłem sobie coś złamać i byłoby po bieganiu:(
W tym tygodniu czwarte wyjście i tylko trzydzieści osiem kilometrów biegiem. Do tego trzy pływania, cotygodniowa gimnastyka i około dwudziestu kilometrów wychodzonych. 

Cytaty dnia:
"Gwiazdo śliczna wspaniałaCzęstochowska MaryjoDo Ciebie się uciekamyO Maryjo MaryjoDo Ciebie się uciekamyO Maryjo Maryjo..."

"Jest zakątek na tej ziemi
Gdzie powracać każdy chce,
Gdzie króluje Jej Oblicze..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13