"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 25 sierpnia 2023

dwa dni...

                   bez biegania i w nocy co chwila się budziłem, żeby nie zaspać hihi...
Wstałem przed piątą, bo nie mogłem się doczekać;) Wiadomo *pięty palą* he,he... Przed wczoraj wnusia *na nocowaniu* i najważniejsza była wspólna zabawa:) Wczoraj cotygodniowa gimnastyka potocznie zwana *wygibasami* 
O piątej czarna noc:( Wschód słońca 5:46:( Dzień jest krótszy od najdłuższego o 2 godz. i 39 min:( Masakra!!! A będzie coraz gorzej! Upały odejdą przyjdą chłody, wiatry, zimne deszcze i już nie będzie się chciało wstawać skoro świt:( 
Na razie wykorzystuję możliwość porannego biegania na czczo;) i pływania relaksującego he,he... 
Dzisiaj najpierw niby po świcie 5:07, ale z początku szaro niczym wieczorową porą. 
Jedna pętla ścieżką rekreacyjną i na *mojej łączce* świeżo koszonej dziesięć przebieżek. Króciutka murawa, więc szybko wolno, szybko wolno latałem jak "na skrzydłach" 
Po przebieżkach małą pętlą przez pomosty na kąpielisko i pływanko w "Adriatyku" Wbiegając na pomost wystraszyłem siedzące tam kaczki i skoczyły do wody. Zawsze są płochliwe i nie dają podejść bardzo blisko. Dlatego zaskoczyła mnie jedna, która nie uciekła. Siedziała przez całe moje pływanie na skraju molo z dziobem wystawionym nad wodę i bacznie mnie obserwowała hi,hi...
Było dziś rewelacyjnie! Szczególnie kiedy zaczęło wstawać słonko:)) Na koniec przypłynęła rodzinka łabędzi i zrobiła pokaz nurkowania;) Niestety nie miały "parcia na szkło" i nie udało mi się nagrać do końca jak stoją na wodzie z kuprami do góry hi,hi...
Po kąpieli *na mokro* powrót na śniadanie. W sumie wyszła tradycyjna ostatnio ósemka;)
Cytat dnia:
„Do triumfu zła potrzeba tylko aby dobrzy ludzie nic nie robili.” 
Edmund Burke

Przysłowia:

  • „Na Ludwika zboże z pola umyka”
  • „Gdy na Luizy ładnie, śnieg późno spadnie”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13