"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 28 sierpnia 2023

planowałem...

                       wczesno poranne bieganie i pływanie, ale kiedy obudziłem się przed piątą "lało jak z cebra" he,he... Wcześniej burza z wyładowaniami, które obudziłyby umarłego;) Przewróciłem się zatem na drugi bok i do szóstej wylegiwałem się w pościeli hi,hi... Później *fajne wstawanie*..... śniadanie i myk na stałą przydomową trasę. 
Przez upały ostatnio zaniedbałem tereny poza "Bałtykiem". Świetnie, że w nocy solidnie padało, bo po wczorajszej imprezie w parku Lisiniec spłukał deszcz cały syf;)  
Po wczorajszej niedzieli wolnej od biegania tuptało mi się kapitalnie:) Miało być wolno, lecz coś mnie goniło he,he... Rewelacyjny początek tygodnia! Wyszła prawie dwunastka. Parno, duszno, pochmurno i dziewiętnaście stopni na termometrze. *Afrykańskie* klimaty podobno się kończą i idzie ochłodzenie. Wreszcie będzie aura na bieganie:)) Boli mnie tylko to, że dzień jest coraz krótszy:(( 
Cytat dnia:
„Nie pozwól, by to czego nie możesz zrobić 
powstrzymywało Cię od zrobienia tego, co jesteś w stanie zrobić” 
John Wooden

Przysłowie na dziś:

„Kiedy w sierpniu spieka wszędzie, zima długo białą będzie”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13