"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 21 sierpnia 2023

są takie dni...

                            które dzięki Bogu są jednymi z najcudowniejszych w życiu:) 
Wstałem o piątej pobiegałem, popływałem i nie spodziewałem się, że za kila godzin będę podwójnym biegającym dziadkiem he,he... To znaczy spodziewałem się;) Bo czas już nadszedł. Udeptując ścieżki na "Bałtyku", lecąc kolejne przebieżki i pływając w "Adriatyku" myślałem o mojej wnusi:)) Jej rodzicach i nawet deklarowałem się - Martynko te dzisiejsze trudy i wylewane poty to dla Ciebie, Żebyśmy się mogli jak najszybciej zobaczyć;)  
*Mówisz i masz* 
Śniadanie, niezbędne zakupy *połikendowe* i czym prędzej na porodówkę. Wdzięczny jestem Pani Jasnogórskiej za wstawiennictwo i opiekę. Zresztą jak powiedział św. Augustyn *jak Bóg będzie na pierwszym miejscu to wszystko inne będzie na właściwym miejscu* 
Niby powiadają, że jak wnuczka to dziadkiem nie jestem tylko z babcią śpię hi,hi... Ale w samo południe ze szczęścia byłbym w stanie przebiec każdy dystans he,he... Takie pokłady endorfin to wydatkowałem chyba po Kaliskich Setkach;) Dumny jestem teraz z dwóch cudownych Wnuczek - Wiktorki i Martynki:))
Upały trwają, więc moje bieganie ogranicza się do wczesno porannych wyjść na "Bałtyk". Prawie za każdym razem udeptywanie ścieżki rekreacyjnej kończę pływaniem. A co drugie dreptanie urozmaicam przebieżkami, żeby się nie zamulić;) Biegam teraz około ośmiu, dziesięciu kilometrów, ale pewnie już wkrótce zaczną się *wycieczki* hi,hi..
Dzisiejsza ósemka przy dwudziestu kreskach powyżej zera i duchocie pranka była po wolnej niedzieli trudna, lecz zarazem wspaniała.
Cytaty dnia:
„Dziecko jest chodzącym cudem, jedynym, wyjątkowym i niezastąpionym” - Phil Bosman
„Wasze małe stopy robią największe ślady w naszych sercach” 
- autor nieznany
„Dziecko, to uwidoczniona miłość” - Novalis
„Za każdym razem gdy na świat przychodzi dziecko, świat jest tworzony od nowa.” - Jostein Gaarder

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13