"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 19 sierpnia 2023

czwarty...

                               dzień pod rząd biegowy he,he... i piąty w tym tygodniu. W ciągu ostatnich siedmiu dni z dzisiejszą ósemką wytuptałem trzydzieści dziewięć kilometrów, a wychodziłem około dwudziestu;) Była jeszcze cotygodniowa gimnastyka i cztery sesje pływania:) 
*Afrykańskie upały* nie ustępują:( Dzisiaj po wczorajszych opadach temperatura w nocy +18. 
Poszedłem spać o północy. Obudziłem się czwarta dwadzieścia pięć i tak przysnąłem, że na dźwięk alarmu z zegarka nie mogłem się "wyrwać z objęć Morfeusza" hi,hi... Już nie pamiętam kiedy musiał mnie zegarek budzić. Ostatnio wstawałem przed budzikiem, a dziś coś mi się *kliciło* we śnie i nie mogłem wrócić do rzeczywistości. 
Po drodze na "Bałtyk" spotkałem znajomego pasjonata dwóch kółek - Łukasza, a w parku Lisiniec młodego lisa. Niestety nie chciał być foto modelem i szybko czmychnął w krzaki;)
Porządek dzisiejszej aktywności podobny do poprzednich, ale inny;) Po okrążeniu "Bałtyku" i "Adriatyku" dziesięć przebieżek, czyli *grzebyk* he,he... Potem na *skróty* pomostami, byle szybko schłodzić się w "Adriatyku".
Pływanie w bardzo ciepłym akwenie:( Jak to by powiedzieli Morsujący w obrzydliwie ciepłej wodzie hi,hi... Całe szczęście mokrej;) Tak czy inaczej było kapitalnie:)) Aura niesamowita budzące się słoneczko i w zagłębieniach terenu gęsta mgła. Świetne są te letnie poranki:) 
Dzień meczowy. Raków gra w "domu" ze Stalą Mielec i już współczuję piłkarzom biegania na otwartej przestrzeni (boisku) przy trzydziestostopniowym upale. Tym bardziej, że już we wtorek czeka Ich pucharowa potyczka z FC Kopenhaga.  Trzymam kciuki za Naszych!

Cytat dnia:

Przysłowie na dziś:

„Jeżeli w sierpniu gorąco będzie, to zima w śniegi długo zasiędzie”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13