"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 22 sierpnia 2023

zaspałem...

                                     znowu he,he... Obudziłem się przed czwartą, potem przed piątą i jak przysnąłem to z sennego odrętwienia wyrwał mnie głos alarmu w zegarku.
Wczoraj po bieganiu dopiero ze stravy dowiedziałem się, że najstarszy syn wyprzedził mnie o piętnaście minut z wyjściem na bieganie;) W dodatku pokonał większy dystans:)
Trudności z obudzeniem "zrzucam na karb" wczorajszych emocji i stresu. Niepewność jest najgorsza! Na szczęście Martynka już jest z nami:)) 
Planowo miały być dziś wygibasy czyt. gimnastyka, ale musiałem dobrze przewietrzyć głowę i wyregulować ciśnienie hi,hi...
Ciut chłodniej dzisiaj tzn. na termometrze +17 stopni plus, ale powietrze ciężkie. Kolejny stały punkt programu wg afrykańskich upałów;) A zatem ścieżka rekreacyjna na Bałyku".
Zrobiłem trzy rundy dookoła  glinianek i pływanie w "Adriatyku". Co by wyszła dycha wróciłem przez jasnogórskie pole namiotowe slalomem między drzewami he,he... 
Dawno mnie tam nie było:( Dlatego od razu zauważyłem zmiany. Najistotniejsza to Krzyż Pielgrzyma po renowacji wrócił na swoje miejsce. Stoi na wzniesieniu  gdzie zawsze uskuteczniam podbiegi.
Byłem zaskoczony kiedy zniknął:( Ale potem pojawiła się informacja o zdemontowaniu w celu odnowienia. Kapitalne jest podbieganie w tym miejscu.
Na biegowej ścieżce spotkałem dziś dwóch biegaczy. Którzy mnie *papugowali*, bo najpierw orbitowali wokół "Adriatyku" i "Bałtyku", a później uskuteczniali pływanie na *moim basenie* hi,hi...
Fajnie dzisiaj było! Mglisto i poniżej dwudziestki na termometrze:)
Dzisiaj sportowo ważny dzień. Raków walczy w czwartej rundzie eliminacji Ligi Mistrzów o wejście do fazy grupowej. Będzie ciężko! 
Mam jednak nadzieje, że wzniesie się na wyżyny piłkarskie:)) Takie momenty w klubach są ważne nie tylko w kwestii sportowej, ale również finansowej nie ma co ukrywać;) Medaliki stają na "rozdrożu" i w zależności jak dzisiejsze i rewanżowe spotkanie się zakończy losy *Erkaesu* i piłkarzy potoczą w  takim lub innym kierunku. Trzymam kciuki za naszych! 
Cytat dnia:
„Nie ma rzeczy bardziej niewiarygodnej od rzeczywistości.” 
Fiodor Dostojewski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13