"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 18 kwietnia 2023

chory...

                  muszę być chyba faktycznie he,he... Dzisiaj z jadącego naprzeciwko busa kierowca gestem ręki mnie pozdrawia, a ja głośno myślę cześć, cześć! znamy się? I dopiero po chwili - kurka! chyba widzieliśmy się na jakimś biegu;)
Dziś miało być co innego, a wyszło jak wyszło hi,hi... Planowałem po wczorajszej trzynastce gimnastykowanie, ale pogoda piękna, a jutro ma padać... Poza tym obowiązki w środę mogą nie pozwolić na szybsze przebieranie nogami. 
Dlatego *co masz zrobić jutro zrób dzisiaj, a jutro będziesz mieć wolne* powiadają he,he...
Standardowa dyszka na stałej trasie. Na koniec seria przebieżek na łące przy "Bałtyku" dla odmulenia;) Szybko wolno, szybko wolno  razy dziesięć, czyli popularny "grzebyk" na wykresie tempa;)
Kapitalnie było!!! *Powyciągałem* trochę nogi od razu lżej się tupta hi,hi... Niby zwykły wtorek, lecz jakiś dziwny... Najpierw spotkanie ze Znajomym Nieznajomym;) 
Na koniec kiedy zawsze ostatnie sto metrów biegnę tyłem Gościu wychodzący z hotelu powiada: "to niebezpieczne". A ja - ale fajne! On dalej: "ale niebezpieczne" Na co ja - wszystko jest niebezpieczne. Ogólnie życie jest niebezpieczne;) Idąca z Nim kobieta uśmiechała się sympatycznie i myślę rozumiała *co mi w duszy gra*
Przecież mówi się: *nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić* Zresztą  *młodość to nie okres w życiu tylko stan umysłu*
Tak samo jeśli chodzi o przypadki. Przypadki to podobno tylko w gramatyce, a w życiu wszystko jest po coś. 
Zgrywając trening z zegarka na strawę zajarzyłem, że biegaliśmy z Adamem korespondencyjnie i obaj wystartowaliśmy dokładnie co do minuty:))
Jeszcze nie wiem o co chodzi, ale myślę to dobry znak na rozpoczynający się sezon startowy hi,hi... Gdybyśmy się zmówili to pewnie byłoby trudno tak się idealnie zgrać;)

Cytat dnia:
"Przyjaciel to człowiek, do którego dzwonię po wielu miesiącach milczenia, a on nie pyta: dlaczego się nie odzywałaś, tylko mówi: cieszę się, że właśnie dziś słyszę Twój głos" – Roma Ligocka,

Przysłowie:

„Chcesz mieć kęs płótna dobrego, siej len na św. Jerzego”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13