"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 17 kwietnia 2023

trzy...

                                  ładne biegaczki spotkałem dzisiaj w bialskich polach:)) Przez chwilę pomyślałem - może mnie zgwałcą jak tego biegacza w nowojorskim parku hi,hi... Niestety jedynie obdarowały mnie cudownymi uśmiechami na moje pozdrowienie: *ahoj piękne biegaczki!* i poszły w las he,he...
Po wczorajszym labowaniu postanowiłem odwiedzić Aleje Brzozową, Lasek Wilka i bialskie pola. Dawno mnie tam nie było, więc chciałem sprawdzić, czy zawitała też w te rejony wiosna. Niektóre drzewa kwitną i kapitalnie pachną, ale brzozy jeszcze bez świeżego listowia.
Przy Sanktuarium Krwi Chrystusa minął mnie jeszcze biegacz. Później w lasku spotkaliśmy się ponowie i  Młody przywitał się słowem siemanko;)
Na otwarcie nowego tygodnia wycieczka za miasto i fajna trzynastka:)) 
Znowu po dniu przerwy biegło mi się ciężko. Nie służy mi leniuchowanie;) Lecz regeneracja jest niezbędna.
Cytat dnia:
„Najsilniejsi ludzie to nie ci, którzy pokazują siłę przed światem, ale ci, którzy walczą i wygrywają bitwy, o których pozostali nic nie wiedzą.” 
Jonathan Harnisch

Przysłowia:

  • „Kwiecień wilgotny obiecuje rok stokrotny”
  • „Gdy w kwietniu słonko na dworze, nie będzie pustek w komorze”
  • „W kwietniu posucha, niknie rolnikom otucha”
  • „Gdy w kwietniu ciepłe deszcze padają, pogodną jesień zapowiadają”
  • „Jak w kwietniu rosa, to dosiewaj chłopie mocno prosa”
  • „Ta urodzajna pszenica bywa, która w kwietniu przepiórkę przykrywa”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13