"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 12 stycznia 2023

plażing...

                     he,he... Temperatura powietrza +8 i dużo, dużo słońca:) Dobrze, że chociaż woda chłodna +4 ºC Tylko wiatr trochę upierdliwy hi,hi...
Prawie w samo południe dobieg na kąpielisko "Adriatyku" z okrążeniem "Pacyfiku" Krótkie tuptanie po plaży na bosaka;) i plumm...
Pluskanie w takich warunkach jest rewelacyjne:)) Chyba dlatego ściągnąłem kibiców;) Mama z synkiem, dwie młode Laski i jacyś Goście przyglądali się z *bezpiecznej* odległości.
Wcześniej kiedy się rozbierałem Babeczka pytała: "będzie można popatrzeć?" Odpowiedziałem zgodnie z prawdą - nie jestem cudem natury, żeby mnie oglądać, ale może pani się przekona do wejścia, więc proszę bardzo. "O co to to nie! Nie dałabym rady wejść do takiej zimnej wody!" skwitowałem krótko: *Nawet pani nie wie jak bardzo chce pani morsować* hi,hi...
*Z buta* niecała piąteczka, ale z pływaniem powinna liczyć się podwójnie;)

Cytat dnia:
„Zatem, jeśli okłamujemy rząd, to przestępstwo, ale jeśli rząd okłamuje nas, to polityka.” - Bill Murray
Na czasie, bo to co odpier....ą to pop prostu w pale się nie mieści:( Zarówno ci na samej górze, jak i ci miastowi. 

I jeszcze z ostatniej dzisiaj dostałem maila:

*Tomek już 12 stycznia o godz. 12:00

 otwieramy zapisy na 10. PKO Białystok Półmaraton❤️

W podziękowaniu za Twój udział w biegu w ubiegłym roku,

wysyłamy kod zniżkowy na udział w tegorocznej, jubileuszowej, wyjątkowej edycji!

Biegniemy już 14 maja 2023!

Dołącz do nas!

🏃‍♂️🏃‍♀️*


Niestety po ubiegłorocznym wypadku mojej żony:( nie chce słyszeć Moja Lepsza Połowa o Białymstoku;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13