"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 11 stycznia 2023

pieczenie...

                     chleba pierwsze w tym roku;) było wczoraj przy okazji gimnastyki he,he... 
A dziś na stałą trasę szybciej poprzebierać nogami hi,hi... Z tym *szybciej* to powiedzmy;) bo po sześciu dyszkach na karku wyraźnie moje tempo biegania spadło:( 
Obleciałem *włości* spotkałem kilka kijarek i dwóch biegaczy na "Bałtyku"
Świetna aura jak na styczeń, więc dreptało mi się rewelacyjnie, Do tego stopnia, że o mało nie spóźniłem się na obiad;) Wydeptałem trzynastkę w słoneczku łapiąc naturalna witaminę D:) podczas ładowania endorfinek:))

Cytat dnia:

„Jest na świecie je­den zawód, jed­no je­dyne po­wołanie 
być dob­rym dla dru­giego człowieka.” Maria Dąbrowska

Przysłowie:

„Święta Honorata figle płata”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13