"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 20 października 2022

europejski...

                                   Dzień Seniora uczciłem, a jakżeby inaczej bieganiem;) Dużo dzisiaj w kalendarzu świąt nietypowych. Między innymi Międzynarodowy dzień Leniwca, więc wydreptałem na stałej przydomowej trasie jedenaście kilometrów he,he... Wiek to tylko liczba!
Od rana *napięty grafik* więc wyjście dopiero po obiedzie. W sumie znowu okazało się "nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło" hi,hi... W nocy na termometrze tylko dwie kreski powyżej zera. Przed południem słonecznie, lecz słupek rtęci podniósł zaledwie do siedmiu stopni. Chłodny wiatr powodował, że odczuwalna temperatura to około pięciu stopni plus. Myślałem nawet czy nie trzeba będzie pierwszy raz tej jesieni ubrać długie portki i koszulę z długim rękawem? Jednak po czternastej temperatura na plusie wzrosła powyżej dziesięciu stopni(+12) Zatem *na krótko* i chociaż sąsiadka z troską pytała czy mi nie zimno he,he... Było idealnie!:)
Jesień "pełną gębą" i choć klimaty jesienne są urokliwe to wiosna jest moją ulubioną porą roku:))
Cytaty na dzisiaj:
„Nie starzeje się ten, kto nie ma na to czasu." Benjamin Franklin
„Staraj się utrzymać swoją duszę młodą i drżącą aż do starości." George Sand
"Starość nie jest niczym innym, jak tylko powtórzeniem wieku dziecięcego."
"W chwili, w której umiera w nas dziecko, zaczyna się starość".
"Nie starzeje się ten, kto nie ma na to czasu."
"Ludzie starzy zwykli mówić, że starość Panu Bogu się nie udała."
"Kobieta nie starzeje się dopóty, dopóki jest pożądana."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13