"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 18 października 2022

w ostatnim...

                           dniu lata he,he... bo podobno od jutra ochłodzenie do plus dziesięciu stopni. Dycha na "Bałtyku" i pływanie w "Adriatyku" cztery pętle ścieżką rekreacyjną i plum...
Temperatura powietrza+15, a wody +13 do tego słoneczko, więc na razie nie ma mowy o morsowaniu;)  Chociaż jak zauważyłem co niektórzy już "wietrzą pachy" hi,hi... Znowu spotkałem zaprzyjaźnionego Morsa - Jarka:) Ostatnio pływa dzień w dzień po 400m. Ja nieco skromniej, ale dziadkowi należą się fory he,he...
W zasadzie planowałem kąpiel w "Pacyfiku", lecz "pod brzózkami" znowu okupacja wędkarzy. Wiedzą, że to jedyne miejsce gdzie ludzie przychodzą się popluskać i specjalnie zarzucają wędki w tym miejscu:( Chociaż mają wokół zbiornika *hektary*. 
Cóż takie czasy. Każdy myśli tylko o sobie. A jeszcze powiedzieć słowo to zaraz by się brali do bicia. Nie wiem skąd w ludziskach tyle agresji? 

Cytaty dnia:

„Uczmy się żyć życzliwością, chcieć dla wszystkich dobra, również dla tych, którzy nas nie kochają.” -  Papież Franciszek

„Do triumfu zła potrzeba tylko aby dobrzy ludzie nic nie robili.” 
Edmund Burke

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13