"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 21 października 2022

w samo...

                          południe "Bałtyk" i trzy pętle ścieżką rekreacyjną. Potem pływanie w "Pacyfiku", bo ostatnio było w "Adriatyku" he,he... Dobieg tam i z powrotem dwa kilometry trzy okrążenia glinianek sześć, czyli przy piątuniu ósemka z buta;) Plus po południu sześć kilometrów marszu:) W sumie czternastka marszobiegu, a właściwie biegomarszu hi,hi...
Temperatura otoczenia w południe +12 po nocnym spadku do +2. Woda w "Pacyfiku" +12 czyli "remis" między powietrzem i wodą;) Cóż na morsowanie niestety trzeba jeszcze poczekać:)
Bardzo się cieszę, że w natłoku obowiązków udało mi się wygospodarować godzinkę dla siebie:)) Było świetnie! *Na krótko* wybrałem się biegać choć obawiałem się wiatru. Niepotrzebnie  było idealnie! Chociaż mijałem biegacza w długich spodniach, bluzie i kurtce w ręku;)

Przysłowia:

  • „Od świętej Urszuli chłop się kożuchem otuli”
  • „Od świętej Urszuli oczekuj śnieżnej koszuli”
  • „Święta Urszula – perły rozsuła, miesiąc wiedział – nie powiedział, słońce wstało, pozbierało”

Cytat dnia: 
„Nie pozwól, by to czego nie możesz zrobić powstrzymywało Cię od zrobienia tego, co jesteś w stanie zrobić” - John Wooden

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13