"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 8 października 2022

Baby...

                               to jednak kusicielki hi,hi... Po zakupach zjadłem na drugie śniadanie makaron z jogurtem i mówię do MLP trochę się przelecę przed obiadem. Może na Bialską.
- a nie lecisz się kąpać?
- kąpałem się ostatnio, chyba przedwczoraj.
- tak tyko myślałam
- a ja myślę, że dziś pozwiedzam bialskie pola.
Biegnę już Aleją Brzozową, a w głowie przekaz podprogowy działa he,he...
W sumie fajna letnia pogoda. Prawie dwadzieścia stopni plus. Fakt nie mam ręcznika, ale przecież nie raz leciałem po bialskiej na "Bałtyk". Pływałem i na *mokro* leciałem do domu;) W polach jesień na całego praca na roli wre! Odgłosy traktorów i kapitalny zapach świeżo zaoranej ziemi:)
Obleciałem pętle za Sanktuarium Krwi Chrystusa i w drodze powrotnej cały czas kalkuluje. Miałem w sumie zaliczyć plenerową siłownię, ale mogę sobie darować. Ładna pogoda, więc pewnie w parku Lisinieckim pełno ludzi mimo pory obiadowej. Pod brzózkami zapewne rozłożyli się wędkarze, na kąpielisku w "Adriatyku" nie maco robić sensacji;) 
Biegło mi się dzisiaj rewelacyjne! Pewnie wczorajsze kolacyjne pasta party miało wpływ he,he... A może poranna kasza manna? Raczej wszystko razem.
Jak coś w głowie siedzi to nogi same tam niosą;) Wylądowałem na czternastym kilometrze nad "Pacyfikiem". Trochę popływałem i na koniec dorobiłem jeszcze piętnasty kilometr:)
Potem obiad i oddawanie się drugiej pasji, czyli pieczeniu chleba. Dla MLP delikatny, dietetyczny pszenny, a dla mnie pełnoziarnisty, żytnio jęczmienny.
Moje chlebki są niepowtarzalne. Można powiedzieć autorskie pomysły z wariacjami  w składzie. Bo zwykłe można kupić w sklepie;)

Cytat dnia:
 „Rzeczy, które Cię pasjonują, nie są przypadkowe, są Twoim powołaniem” -  Anonimowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13