"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 6 października 2022

powrót...

                                lata he,he... W samo południe dziewiętnaście kresek powyżej zera! Słonecznie i tylko wiaterek taki troche upierdliwy;) Niedawno skojarzyłem, że ostatnie pływanie było na początku  września:( Miesiąc urlopu to trochę za dużo. Skoro powiadam, że kąpię się cały rok na okrągło;)
Dobieg na "Bałtyk" trzy pętle ścieżką rekreacyjną i plumm... do "Adriatyku" Woda zaskakująco ciepła plus czternaście stopni, więc pływanie kapitalne:) Po wyjściu wysoka temperatura otoczenia i słoneczko, czyli pełen komfort. W sumie ósemka *z buta* Cieszę się z dzisiejszego pluskania, bo od rana byłem jakiś skapcaniały i po wyjściu z wody pierwsze co przyszło mi do głowy to: *tego mi było potrzeba*
Fajnie było też zobaczyć przyszłych Morsów. Przy plaży dwójka Maluchów pod opieką Mamy brodziła po kolanach w wodzie:)) Zazwyczaj to mamusie piecuszą swoje dzieci:( Przegrzewają ubierając za ciepło w stosunku do temperatury. A tu proszę mama ubrała chłopaków w czapki, lekkie kurteczki i pozwoliła się hartować. Super, brawo tak trzymać!

Cytat dnia:
Mens sana in corpore sano

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13