"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 13 lipca 2022

normalnie...

                          szczyt bezczelności i chamstwa! Na deptaku przy plaży nad "Adriatykiem" centralnie na samym środku ciągu ścieżki rekreacyjnej dziewoja rozłożyła sobie matę. Położyła na niej jakieś drobiazgi, a sama przekonana o swojej zajebistości cykała z boku selfiki;) To nic, że ludzie spacerują, maszerują nordicowcy, biegacze biegają. Miejsca dookoła tyle, że takich mat zmieściłoby się setki. Nie! ona musi być w centrum zainteresowania, a wszyscy powinni jaśnie panią omijać. Na pierwszym okrążeniu niechcący przebiegłem po macie:( bo przyznaję przyglądałem się owej dziewczynie he,he... Myślicie, że spowodowało to przesunięcie maty? Nic z tego! Taka ładna laska, a jaka ... I tu przypomina mi się dowcip: *lepiej być głupim, czy łysym? głupim! bo się mniej rzuca w oczy* hi,hi... 
Nie wiem co musi człowiek mieć w głowie człowiek, który z premedytacją robi wszystko, aby tylko utrudnić życie innym? Nigdy nie zrozumiem jak można postawić samochód na całym chodniku tak, iż piesi nie mogą przejść. Nie pojmuję jak można zatrzymać się na środku chodnika blokując innym przejście i posuwać pierdoły ze znajomymi. Nie wyobrażam sobie robienia na złość drugiemu człowiekowi...
Dobieg na "Bałtyk" kilometr. Cztery pętle wokół  glinianek to ósemka. Potem pływanie w "Pacyfiku" i kilometr z powrotem.
Razem fajna dyszka! Z orzeźwiającą kąpielą, bo wróciły letnie temperatury;) Bardzo mi tego było potrzeba. Bo przed bieganiem zrobiłem jeszcze dwa kilometry pchając wózek z MLP. Z Czego większość pod górę. Cóż jak się mieszka na górce trzeba zawsze jakoś wrócić hi,hi...

Cytat dnia: 
                            "Ludzie mówią, że życie jest okrutne. 
                   To nie prawda! Życie jest piękne, tylko ludzie są coraz gorsi"  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13