"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 27 lipca 2022

jak mówiłem...

                                  (wczoraj;) tak zrobiłem he,he... Jak co dzień ostatnio wybiegłem o wschodzie słońca na "Bałtyk". Zrobiłem dwie pętle ścieżką rekreacyjną i trzydzieści razy tam i z powrotem od pomostu do pomostu brzegiem "Adriatyku".
Krótka plaża:( według zegarka około czterdzieści metrów, ale na bezrybiu i rak ryba hi,hi... Chlapanie bosymi stopami rewelacja! Nie dość, że naturalny peeling to odnowa biologiczna dla zmęczonych stóp;) Po dwudziestym odcinku już czułem zmianę sposobu biegania, bo na bosaka biega się zupełnie inaczej niż w butach. Lepiej! Kiedyś w Jastarni biegłem półmaraton po plaży. Wystartowałem w butach, bo obawiałem się, że obetrę nie przyzwyczajoną skórę stóp. A skończyłem w skarpetkach he,he...
W sumie wyszła dziś kapitalna ósemeczka:)) Przyzwyczaiłem się do biegania dzień po dniu w tym samym miejscu. Zawsze lubiłem modyfikować trasę. Nawet tę stałą przydomową. Pomogły zapewne cudowne poranne klimaty w parku Lisiniec. I zapachy... rześkie, świeże powietrze. Śpiewy ptaków i niespotykana w mieście ciszaaaaaa:) 
Już niedługo zacznie się kończyć lato:( Już coraz później robi się widno, więc trudniej będzie się dobudzić. Pewnie wrócę do starych nawyków;) Może przez jesień *dojadę* z jedną kąpielą w tygodniu do zimowych morsowań;)
Lubię zimę, ale jesienią wołam: "a mnie jest szkoda lata...". Póki co cieszę się chwilą! Jutro po trzech dniach biegania i pływania wolne, ale nie leżenie bykiem;) Tylko wtorkowa gimnastyka.

Cytat dnia: 
„Wyzwania czynią życie interesującym, a pokonywanie ich czyni je wartościowym.” - Joshua J. Marine


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13