"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 29 lipca 2022

ku końcowi...

                                 zbliża się lipiec, ale na podsumowanie przyjdzie czas.
Na razie typowo wakacyjne bieganie. Udeptywanie ścieżki rekreacyjnej i pływanie w "Adriatyku" albo "Pacyfiku".
Dzisiaj cztery pętle i pływanie na kąpielisku tego ostatniego zbiornika.
W czasie biegania lubię obserwować *co w trawie piszczy* he,he... Spotykam często ptaki, których nazwy nie potrafię określić. Czasami tak jak na Oleńki natykam się na drzewo, które kapitalnie pachnie:) A nie wiem co ono za jedno;) Zapachy wcześnie rano są rewelacyjne. Zresztą zmysł powonienia to mój największy atut. Może wzrok i słuch już nie ten, lecz mam nosa hi,hi... Czasem to przekleństwo! Na przykład letnią porą w autobusie komunikacji miejskiej he,he...
Kiedyś zauważyłem pływającą parę łabędzi z młodymi, ale zawsze gdzieś tak gdzie nie można było z bliska ich "zdjąć". Dziś podpłynęły tak blisko brzegu, że udało się je uwiecznić. 
Jeden chyba ojciec brzydkich kaczątek jak zobaczył, że się zbliżam ruszył w moim kierunku sycząc,, więc poleciałem dalej, żeby go nie denerwować;)
Cudowne są te letnie poranki tuptano kąpielowe hi,hi... Lecz już wkrótce zacznie się coraz później robić widno:( Ciemno, zimno i nie będzie się chciało wstawać:( Przyjdzie znów zmodyfikować tygodniowy cykl treningów. 
Cytat dnia:
„Dzień, w którym miało się wiele przeżyć, jest dłuższy od dnia, w którym nic się nie zmieniło.” Antoni Kępiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13