"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 22 lutego 2022

jak wczoraj...

tylko krócej he,he... Dzisiaj dyszka w podjasnogórskich parkach na prawie siedmiuset metrowych pętlach. Na każdej podbieg, podbieg i tak w kółko;) 
Znowu wybiegałem, gdy przestawało padać i zza chmur wychodziło słoneczko. W trakcie kręcenia pętelek w parku 3maja przyszedł deszcz i jeszcze  spadła temperatura. Na początku pomyślałem - za ciepło się ubrałem! Niby bluza i podkoszulek z długim rękawem, ale będzie za gorąco. Później kiedy zmokłem sam siebie chwaliłem, że wcale nie ubrałem się za grubo;)
Było hardcorowo;) Zmokłem. Wiatr mnie przewiał "na wylot". Ale po wczorajszej trzynastce nóżka podawała;) Oczywiście dopiero po około pierwszych trzech kilometrach, bo początek to bieg paralityka hi,hi...
Dziś szczególny dzień, a właściwie data. 22 02 2022 Którą można czytać również od końca. Jeśli do tego dołożymy godzinę 22 : 22 mamy ciekawy układ dwójkowy:)
W mediach: "magiczna data"... "katastrofalne przepowiednie"... "co znaczy w numerologii"... 
A ja na to jak mówi polskie ludowe przysłowie -  *Bóg wiara sen mara*

Przysłowie:

„Gdy mróz w lutym dwudziestym drugim,
 dzień straszy nas mrozem długim”

Cytat dnia

„Nie bój się iść wolno do przodu, obawiaj się jedynie stania w miejscu.” - przysłowie chińskie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13