"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 16 grudnia 2021

przedwczoraj...

                           północ, więc dzisiaj dla odmiany obiegałem południe miasta;) 
Aura idealna na bieganie! Temperatura powietrza plus sześć stopni i przelotna mżawka:) 
Zrobiłem dwanaście kilometrów i nie spotkałem żadnego biegacza:( 
Ostatnio jeden straszył na forum - przed wyjściem sprawdzajcie stan powietrza, bo są alerty smogowe. Może obawiają się? Albo boją deszczu? Było dziś kapitalnie:))

Cytat dnia

„Osoba mówiąca, że czegoś nie da się zrobić nie powinna przeszkadzać osobie, która to właśnie robi.” - przysłowie chińskie
Raport kalendarzowy

Wschód słońca: 🌅 7:39      Zachód słońca: 🌇 15:23

Dzień trwa 7 godz. 44 min, jest krótszy od najdłuższego o 9 godz. i 2 min. i jest dłuższy od najkrótszego o 1 min. 

Po Świętach Bożego Narodzenia zacznie pomalutku przybywać dnia. A na "Nowy Rok na barani skok" huuuurrrrraaaaaaa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13