"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 27 grudnia 2021

mroźno...

                                 jak na prawdziwą zimę przystało;) Minus osiem stopni na termometrze, ale jak sugerują lokalni meteorolodzy odczuwalna minus trzynaście. Wiatr przenikliwe zimny to sprawia, bo zaciszu jest komfortowo.
Drugi dzień ostatniego tygodnia roku 2021. Wczoraj dyszka. Dzisiaj dwunastka.
Założyłem dzięki Bogu dodatkową koszulkę całe szczęście he,he... Bo we wczorajszym "zestawie" chyba szybciej bym wrócił;) Od piątki miejscami pod wiatr twarz smagały mi maleńkie igiełki lecące z nieba:( Oczy, nos, broda i kości policzkowe aż bolały:(
Delikatnieje na starość hi,hi... Przed laty lataliśmy z samego rana po bialskich polach przy minus osiemnastu i jakoś było cieplej;) 
Podobno od jutra niestety ocieplenie, a już myślałem, że mróz na przekór covidianom wybije zarazę.
Przysłowia:
  • „Jak Jan Apostoł ośnieżony, św. Józef (19.03) już zielony”
  • „Jak na Jana śniegu po kolana, to Józek (19.03) pociągnie trawy wózek”
  • „Jak Apostoł pokazuje, taki luty następuje”

„Myślę, że jednym z powodów, dla których ludzie uparcie trwają w nienawiści jest to, że kiedy znika nienawiść muszą zmierzyć się z bólem.” - James Baldwin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13