"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 9 listopada 2021

od rana...

                          czas nagli he,he... Zatem szybciutko na "Bałtyk" i kąpiel w "Adriatyku". Temperatura powietrza +7, wody +8. Chociaż nie wiem czemu po zejściu po drabince trochę mnie otrząsnęło hi,hi... Z buta spokojna piąteczka:)  
Fajna kapiel! Trochę pływania i nacieranie chłodną wodą. Kolejna dawka szczepionki antywirusowej:)) Było rewelacyjne!
Efektów ubocznych zwanych nopami brak he,he... A nawet powiem szczerze brakowało mi tego resetu;) Od soboty byłem jakiś  "przetrącony" i dopiero po dzisiejszym jesiennym morsowaniu odżyłem. Efekt musiał być widocznym gołym okiem, bo Sąsiadka pod blokiem skwitowała mnie słowami: " no proszę wybiegany to teraz na cały dzień pełen energii" Fakt! Po kąpieli w chłodnej wodzie zawsze jest moc!
W kalendarzu świąt nietypowych dzisiaj m.in. Światowy Dzień Gry Wstępnej:))

Cytat dnia

„Działanie nie zawsze prowadzi do szczęścia, lecz nie ma szczęścia bez działania.” - Benjamin Disraeli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13