"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 8 listopada 2021

wreszcie...

                          po dwóch dniach szybsze przebieranie nogami he,he...
Znów mi się udało;) Obleciałem Lisiniec i dopiero kiedy wróciłem zaczęło padać. Lubię biegać w deszczu jak jest ciepło:) Dziś tylko siedem kresek powyżej zera na termometrze i silny wiatr, więc żadna przyjemność zmoknąć. Dwa dni wolnego od biegania i dzisiaj na głodzie trzynaście kilometrów.
Fajne poniedziałkowe bieganie! Oczywiście, żeby nie było zbyt pięknie znowu...
Po drodze kolejny raz bliskie spotkanie z pchlarzem, który wyskoczył z posesji na Dobrzyńskiej:( 
Nie rozumiem łagodnego traktowania psiarzy, których kundle "zaczepiają" ludzi. Niejednokrotnie czworonóg skacze na mnie, pląta mi się pod nogami, a właściciel(ka) z rozbrajającym uśmiechem: "on tylko chce się pobawić" wrrr... Ale ja ku... nie chcę! Jakby zareagowali gdybym facetom odkładał nogi, a babki klepał po du..ch, bo też tylko chce się pobawić? 
„Każdy artysta zaczynał kiedyś jako amator.” - Ralph Waldo Emerson

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13