"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 20 października 2021

złota...

                         Polska Jesień:) Dużo słońca, ciepły powiew wiatru, na termometrze plus dwanaście stopni z rana i fantastyczny szelest liści pod nogami.... którego niestety nie oddaje filmik.
Stała przydomowa trasa. Najpierw osiem kilometrów "dokładnego" czyt. wolnego biegania:) Potem dziesięć przebieżek na odmulenie i przewentylowanie płuc. W sumie trzynaście kilometrów rewelacyjnego jesiennego szybszego przebierania nogami.

Cytat dnia

„Śmiejecie się ze mnie, bo jestem inny. Ja się śmieję z was, bo wszyscy jesteście tacy sami.” - Jonathan Davis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13